10.21.2009

kisah.wo0t.w0ot~

w0ot.wo0t~


hehey~

kepada mereka yang terperasan akan kehadiran blog aku nih, (haha, bunyi cam sunyi siot).

di sini ada satu pengumuman gumbira (buat aku je lah kot, korang nak tumpang, silakan. ).

eh? lama siot tak wat pengumuman~ dulu zaman kolej dulu, tu lah kerja aku. sikit2 wat pengumuman~ haish~

hmm~ back to the main topic~ asal aku wo0t w0ot?

haha~

actually, baru - baru ni, aku ada register 1 domain baru, bersempenakan nama aku. sebab? takut nanti ada orang register domain as nama aku lak~ maklumla kan~ nama commercial~
mwahahahaha~

ok2. cut the krap~ domain baru ni, www.mohamadikhwan.com namanya~ hehe~ betul kan? sempena nama aku~ weeee~ :)

jadi, plan aku untuk domain baru aku ni, tidak dirancangkan dengan begitu teliti lagi. sebab? aku.sibuk.sekian.

tapi, perancangan secara kasarnya, aku ingat nak wat portfolio untuk diri aku, dan sedikit ruangan untuk aku berkongsi maklumat, informasi, pengetahuan, karya, hasil kerja keras aku dan sebagainya di situ. mungkin sesetengah tu, boleh di muat turunkan (cewah. berbahasa ibunda pekat aku ini.).

sebab boleh muat turun? ramai kawan2 aku, suh aku wat blog or website yang boleh dorang download resource2 yang berguna untuk dorg. So, aku fikir, boleh gak ah. since aku ni memang terkenal dengan kebaik hatian dan kehenseman aku ni kan~ who0psy~ :)

jadi. korang2 di luar sana tu, layarilah www.mohamadikhwan.com ya~

p/s : skrang ni, website tu still under construction. so, sabar menanti ya~
p/p/s: selalu2 la usha2 perkembangan baru ya. if korang masuk, xnmpk apa2 lagi yg berubah, ingat2 kan aku la ek~

p/p/p/s : aku agak sibuk kebelakangan ini dan minggu2 seterusnya. jadi, website tu mungkin akan di update secara perlahan2. so, u will see just a minor changes of the interface bit by bit~

thanks!
;)

dari bilik berkaca papan,
leychay a.k.a mohamad ikhwan yang kacak~ ;)

0 kritikan membina:

Related Posts with Thumbnails