6.03.2009

kisah.gumbira!!!!!~


Pagi ini, tepat jam
9.50 a.m, seorang penghantar bungkusan dari abc express, datang~


haaaaaa~ tau apa yang dia bawak? hohohohohohohohoho~~

bungkusan itu dihantar atas nama aku oleh seorang yang aku hormati di kolej aku~ Cik Isalinda~~ ;)

hoho~ apakah isi kandungannya itu? DIPLOMA AKU!!~~ setelah sekian lama menunggu, akhirnya, aku dapat gak diploma aku~

mwahahahaha~

sneak preview utk diploma itu

so, sesiapa yang rasa diploma dia, ada kat aku, meh la amek~~~ huhuhuhuhu~ ;)

berikut adalah senarai penerima diploma yang sampai di tangan aku

Mohamad Ikhwan Abdullah
Aizuddin Che Alias
Aiman Marzuqi Mokhtar
Liyana Anith Md Halim
Mimi Nor Wahidah Malek
Khairul Anuar Saadon
Mohd Azizi Hamzah (if xdapat lagi, claim kat zira)
Mohd Faizal @ M.Najib Khazali
Mohd Farwalis Bakri
Mohd Syazali Ramley
Nik Abdullah Din Muhamad @ Mahmood
Noor Azira Abdullah
Nor Hayati Said
Nor Shazana Ahmad Nasir
Noraini Mohd Ali @ Awi
Nurfazira Idris
Nurazlin Ismail
Nur Syahadah Mohd Salleh
Syarzalina Abd Wahab Shaarani
Syafawati Ahmad
Solehah Amir
Siti Zaharah Abdul Aziz
Siti Aishah Isnin
Ridzuan Wahab
Wan Faizin Wan Ismail
Wan Mohd Zulhairi Wan Ismail
Wan Nor Ain Wan Aziz
Nur Husnina Ahmad Naim
Nur Fatimah Shafian
Nur Gadisa Ab Rahman

* nama yang telah dipotong telah menerima diploma mereka

Sesiapa yang tiada namanya di dalam senarai, jangan gusar~~ diploma anda ada di kolej~
jadi, harap maklum~ aku orang 1st dapat weh!!!~ huhu~~

7 kritikan membina:

leychaysuxx said...

hooo yeahh~ ;)

Jay said...

wohh...!!! name aku ade!! simpan molek weh aku nye....:)

Anonymous said...

yes2.!
alhamdulillah dh dpt pon.
simpan molek eh.
blk kl nnti aku amik.
tenkiu.!
cm cantek ja dip kita tuh.
waaa.~

leychaysuxx said...

hoho~
mesti2~
;)~

heheks~
nanti nak amek, roger aku~
;)~

farwalis said...

ader tak tulis kat diploma tu aku pelajar yang mendengar kata lecturer? aku risau tu jer.. takut orang nak amek aku keja nanti tak tau aku ni budak baek....hurmmmm

rasa nak tukar name blogger a jadi.. MOhd Farwalis Bin Bakri yang baik hati, comel, cemerlang, mendengar kata, tough, sopan santun budi pekerti yang hebat lagi lincah dan laju dan sangat-sangat kuat makan... hurmmm...

leychaysuxx said...

hurmm~~ xpa~ jgn risau~ kat diploma ang, dia letak farwalis ni, seorang yg kuat makan~

;)
silalah tukar ya~ ;)

Sharz said...

ko kene update list nih..

:p

Related Posts with Thumbnails