5.05.2009

cerita.baru.bermula



Salam sejahtera encek2, cek2, tuan2, puan2, kawan2, rakan2, sahabat2, musuh2 aku sekalian~

Sebenarnya, blog ni xwujud pon. Tapi, atas desakan kawan2 aku, dan pengkritik2 blog terdahulu aku ni, aku wat la jugak blog ni. Semua cakap, "Ko wat la blog ko tu, cerita pasal diri ko ke, aktiviti ko ke, letak benda2 lawak ke, apa ke. Ok la gak. takde la bosan sangat org nk masok kan" dan macam2 lagi cadangan yang lain.

So, setelah aku timbang2 ikan dua kelo dalam otak aku ni, aku pon decide la untuk wat 1 lagi blog, pasal idea2 kawan2 aku supaya blog aku xla terlampau teknikal & formal sangat. So, wujud la blog nih~

hehe. So, kepada mereka2 yang banyak memberi ilham kepada aku, tentiu banyak2 ya! dan jangan la lupa masok blog aku kerap2~ hehehe~

sekian, laporan dari bernama.

4 kritikan membina:

farwalis said...

bgus2...jgn wat mcm skema2 k... aku nk tau psal diri ko jer.. sbb aku minat ko..haha

leychaysuxx said...

HAHAHAHA~
SIAL!~
ayat bapak meNEGERIkan!

haish2~

am3r said...

idop OKU

leychaysuxx said...

hehe~

OKU tu apa ek?~

Related Posts with Thumbnails