5.08.2009

kisah.musik

Setelah berhempas pulasan semalaman, akhirnya aku berjaya menyiapkan design utk crew tee gig yang aku uwar2 kan seblom ni. hohoho~ untuk gig tu, iaitu, gig "senandung musika sa-malaya II" yang akan diadakan di Heaven Studio, Pandan Indah, KL pada 13hb Jun 2009. hohoho~ So, any comment ikhlas dari kawan2 aku?

flyers utk gig itu



model yang telah bergambar bersama aku semalam dengan memakai baju itu


Gig ini ditaja oleh "komunitikami.com". Sebarang maklumat lanjut, sila layari website mereka ya~ So, kepada kawan2 aku, anda mahu join? kalau korang nak tau lebih lanjut pasal gig ni, masok la blog suarasirenia.

majulah musik malaya untuk negara!~

6 kritikan membina:

X said...

pehh semarttt abess baju ni.. seperti awek itu juga... anda memang designer berbakat.. berhenti sajalah bercakap bahasa german itu.. teruskan usaha dalam bidang melukis baju ini

farwalis said...

hidup gig! hidup indie!! hidup wan cacat!!

leychaysuxx said...

inche shaf: well~ tgk org la kan~ mwahaha~ nak kim slm kat awek tu? jgn la harap~ huahua~ hurmm bidang melukis baju ni nak wat gak. bahasa german tu, perlu gak~ japgi inche alim ling mara~ ;)

farwalis: hidup2~ aku ensem!~

JujahMadzlan said...

smart!

Arexiexie said...

kim salam x leh ek..kim no hp dia boley..so x yah ler suh ko kim salam kat dia..biar aku jer yg direct terus ngn dia,...kan senang kekeke..tp aku suspect ko punyer design beb..mcm dah pro..walaupun x se pro org yg sepatutnyer pro..kekek..tp paper pong..ko memang cacat..yeahhh!!!! hidup cacat..

leychaysuxx said...

TO miss techic:: stank kiu!~ ;)

TO inche Arexiexie:: aper engkau mencarot ni syaitan?~ mwhaahaha~

Related Posts with Thumbnails