5.07.2009

kisah.bosan

haih. hari ni, aku amat bosan berada di ofis. hanya aku, n 2 lagi girls collegues. Kerja xla banyak sangat, tapi, disebabkan oleh habitat semula jadi aku yang amaaaaaaaaaaatttttttt "rajin", aku rajinkan diri aku untuk tidak membuat kerja lagi.

Seraya dengan itu, aku mula membuat design untuk crew shirt gig abg shaf (collegues from HQ). Tengah buat design tu, dapat email from boss aku. yeah. dapat kerja baru. Jadi aku tangguhkan la hasrat aku untuk mendesign shirt tu dan terus menjadi komited terhadap kerjaya aku~ hoho.

Tengah wat, aku bosan balik~~ aish2~

jadi aku pergi ke whiteboard dalam ofis aku, capai sekuntum marker pen berwarna biru, dan mula melakar hasil karyaku di situ~

lihatlah dunia!~ hasil ku yang amat memberangsangkan hati ku!~ ah! "a day to remember"


time kecik2, sonok dok main kan? da besar, kena kerja la, kena itu, kena ini, semakin kita tua, semakin besar tanggungjawab kita. kan? siapa setuju, angkat jari kaki kiri!~~ hohohoho! ;)

5 kritikan membina:

am3r said...

baru aku tau ko pandai melukis walaupon xlawa wakakkawkakka

leychaysuxx said...

hahaha~
terima kasih atas kritikan membina itu~
;)

farwalis said...

bagus juga idea kau melukis di sini..

kat opis aku kalau bosan, kami timbang-timbang bola...

well, namer pun majlis sukan.. sori aku macam bangang sikit kat sini...

X said...

adoiii.. kenape la aku boleh dapat rakan sekerja yang x satu dahan sebegini... tp disebabkan anda terpaksa mendesign t-shirt gig.. aku tutup mata je la mengaku ko rakan sekerja yang x satu dahan ngn aku.. begini sajelah encik ikhwan.. kau teruskan sajalah perangai buruk kau itu ok...

www.suarasirenia.blogspot.com

leychaysuxx said...

farwalis: aku melukis utk mengembangkan otak aku~ kalau men timbang2 bola, nnt bepeloh, busok la. cmana nk ngorat?

inche shaf: mentang2 u di HQ~ u kerek eh? hehehe~ nnt i suro bos besar u tu migrate HQ masok branch, baru u taw (sambil tangan mengayun2kan ke hadapan)

Related Posts with Thumbnails