5.24.2009

kisah.santai

suara~ dengarkanlah aku~ apa kabarnya, pujaan hatiku~~~


tengah dok layan lagu dalam blog aku, dendangan hijau daun yang bertajuk suara (kuberharap), aku membelek2 gambar2 yang telah di snap oleh paan, housemate aku yang agak gemar mengambil gambar menggunakan kamera kesayangannya iaitu NIKON D40 yang telah mempunyai set lens yang baru minggu lepas. tengah dok belek2 tu, aku jumpak 1 pic yang amat menarik perhatian serta jiwa raga aku yang sedang kosong sekarang ni (sila rujuk posting sebelum ni).

aku pon, apa lagi! teros bukak game yang aku slalu main time keja tu la, Adobe Photoshop CS3. huahuahua~ gambar yang telah di snap itu, sudah cantek, tetapi, dengan sedikit sentuhan yang aku letakkan, terhasillah gambar yang aku rasa, aku suka tengok~ huhu~ tapi, aku xtau la korg suka ke x~ yang penting, aku suka tgk gambar tu. (syok sendiri sket!) So, see it for urself!~ ;)


komen la sket~ so, xd la aku syok sendiri sangat! huahuahuahua!~ ;)

2 kritikan membina:

farwalis said...

nak komen ape weh?

ko nak suh aku komen cmaner?

leychaysuxx said...

hurmm~
tepulang~
janji ikhlas~

Related Posts with Thumbnails