5.26.2009

kisah.titik.peluh~

huwarghhh!!~~~ sonoknya tido~ jam di telefon bimbitku menunjukkan pukul 7.25pm. lama betol aku tido~ kenapa aku tido lama sgt?


hurmm. smlm, adalah kemuncak untuk aku menyiapkan kerja aku, menambah dan mengubahsuai sebuah laman web hartanah, www.hartanah.net. hohoho~ setelah berhempas pulas dari awal tahun ni, sampai la semalam, aku dan abg azwan, tuan punya laman web tu (yang kini diambil alih oleh techsense web services) berjaya jugak menyiapkan rancangan2 yang telah dirancang untuk menaiktaraf laman web itu mengikut piawaian "web 2.0".

Walaupun masih di peringkat permulaan dalam proses membaikpulih, aku rasa puas hati dan bangga sangat, sebab, inilah laman web pertama yang aku berjaya siapkan ( siap lama dah, cuma yang ni, upgrade proses saja). Layout interface baru untuk hartanah.net tu, setelah berkali2 dibincangkan, akhirnya, berubah jugak. Dan, proses pengubahan interface baru tu, kebanyakkannya dijayakan oleh aku. Abg azwan banyak membaik pulih dan menambah features2 baru yang aku tidak mampu buat (gila ah skill programming dia. salute abes). Aku rasa bangga sangat2 ni sebab, tu la website pertama yang gunakan design yang aku wat sendiri (layout sebelum ni pun aku buat, cuma still dalam beta mode).

Semalam, eh jap, pagi tadi, kol 5 lebih, aku dengan abg azwan, di ofis techsense solution (HQ), telah melancarkan hartanah.net yang telah bersalin baju itu. wah!! bangganya aku. setelah berkali2 mengetest fungsi2 itu semula, jam 7 pagi, aku n abg azwan pulang ke rumah. hehe. sebab tu yang aku baru bangon kol 7.25pm td.~

screenshot of the new interface



hehe~ so, kawan2, pendapat anda tentang baju baru hartanah.net ?

2 kritikan membina:

farwalis said...

cun ah~...

laman web pertama aku da kalah~

tggu aku upgrade..

laman web kedua aku da tgok? ahahha giler tetiba wat contest..

leychaysuxx said...

haha~
xtgk pon lg~
nk tgk cmana tah?
url pon xtau~
;)

Related Posts with Thumbnails